Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с долна(горна?) помпа на съединител Alfa 147 JTDm 16v / 150hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
    Ако педала е твърд при натиск, това може да е причината да чупиш често горна помпа. Намери някой колега със същата кола и тествай дали има разлика.
    Той трябва да е твърд на камък. Няма как да не му направи впечатление.

    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Чак толкова едва ли, трябва да е тотално разбито, все на някой ще му направи впечатление . Връзката при моята е като тазобедрена става
    На всички е с "топче" отпред на оста, но ако "потъва" под голям ъгъл спрямо стените на помпата, от един момент ще подпира странично в някоя и ще се огъва спрямо тази точка. Като огъваш един детайл многократно в една точка, той се чупи именно там, вероятно около задната трета(близо до педала).
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      Ако е свикнал има как.
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • #18
        Скоро смених моята горна помпа и старата стои разглобена в килера. От Алфа 147 2001г. 1.6 120к.с. Всичко й е там, смених я защото не правеше налягане в системата. Ако е същата и ще ти свърши работа ти я подарявам,само ще си поемеш доставката . Пиши на лично да се разберем.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Той трябва да е твърд на камък. Няма как да не му направи впечатление.



          На всички е с "топче" отпред на оста, но ако "потъва" под голям ъгъл спрямо стените на помпата, от един момент ще подпира странично в някоя и ще се огъва спрямо тази точка. Като огъваш един детайл многократно в една точка, той се чупи именно там, вероятно около задната трета(близо до педала).
          Едва ли се огъва, никой няма да я направи гъвкава, ако влиза под голям ъгъл ще опира в цилиндъра и ще дере, ще има следи.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Едва ли се огъва, никой няма да я направи гъвкава, ако влиза под голям ъгъл ще опира в цилиндъра и ще дере, ще има следи.
            Ми то може и да има.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #21
              И аз скоро сменях помпата под педала на съединителя... не бе много забавна смяната и ... гадни жабари как са го измислили!
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #22
                Да завършим темата

                Оказа се, че има механична повреда на педала - от задната му страна има пластмасов елемент, на щипки към педала, който де факто се явява леглото за сферичната част на "горната помпа за съединителя".

                Съответния пластмасов елемент е спукан и при натиск се разтваря, позволявайки на сферичната част да ходи накъдето си иска. Така, лостчето опира в самия педал, протрива се(!!!) и като се изяде достатъчно материал - се чупи.

                Прилагам снимки на счупената помпа. Ако някой я иска(за части или за ремонт), мога да му я пратя. Както и се съмнявах - няма написано по нея никаква марка. Вероятно са ме метнали предния път.

                Edit: Забравих да благодаря за мненията Изключително ми помогнаха, за да насоча "баш майстора" за какво да гледа. Това плюс факта, че му висях на главата доведе до откриването на реалния проблем. Иначе пак щяха да ме претупат, както предните два пъти и след десетина хиляди километра отново да имам екстремни тръпки... Благодарско!
                Attached Files
                Last edited by minus273dot15; d.m.y г., 11:06.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от minus273dot15 Покажи съобщение
                  Да завършим темата

                  Оказа се, че има механична повреда на педала - от задната му страна има пластмасов елемент, на щипки към педала, който де факто се явява леглото за сферичната част на "горната помпа за съединителя".

                  Съответния пластмасов елемент е спукан и при натиск се разтваря, позволявайки на сферичната част да ходи накъдето си иска. Така, лостчето опира в самия педал, протрива се(!!!) и като се изяде достатъчно материал - се чупи.

                  Прилагам снимки на счупената помпа. Ако някой я иска(за части или за ремонт), мога да му я пратя. Както и се съмнявах - няма написано по нея никаква марка. Вероятно са ме метнали предния път.

                  Edit: Забравих да благодаря за мненията Изключително ми помогнаха, за да насоча "баш майстора" за какво да гледа. Това плюс факта, че му висях на главата доведе до откриването на реалния проблем. Иначе пак щяха да ме претупат, както предните два пъти и след десетина хиляди километра отново да имам екстремни тръпки... Благодарско!
                  Да. Както се казва: "Крушата винаги си има опашка".
                  Който не вярваше, ето го нагледно. Като струговано е.

                  Ми колега, много безаварийни
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X